Компанияның «тартымды жұмыс беруші» ретіндегі беделін қалыптастыруға бағытталған кадр саясаты стратегиялық басқарудың ажырамас бөлігі болып табылады, онсыз ұзақ мерзімді іскери жетістікке жету мүмкін емес. Ол үшін ауқымды жұмыстар жүргізілуде, оның басты мақсаты - ұжымда қолайлы жұмыс атмосферасын құру.
Ыңғайлы кеңселер мен жұмыс орындары;
Кәсіпорын цифрлық трансформацияның басында кездесетін бірқатар сұрақтарға жауап беруге мүмкіндік береді. Қолданыстағы инфрақұрылым өзінің «тар тұстары» орналасқан кәсіпорынды цифрландыруға қарсы тұра ала ма, жаңа жүйелерді орналастыру кезінде кәсіпорынның ақпараттық жүйелері өзін қалай ұстайтынын модельдеу үшін басты мәселе болып табылады. Сонымен қатар, аудит АЖ-ны қайда, қай жерлерде күшейту керек, меншік құнын қалай төмендетуге болады деген сұрақтарға жауап береді.
Соңғы буынның қажетті кеңсе жабдықтары;
Кәсіпорын цифрлық трансформацияның басында кездесетін бірқатар сұрақтарға жауап беруге мүмкіндік береді. Қолданыстағы инфрақұрылым өзінің «тар тұстары» орналасқан кәсіпорынды цифрландыруға қарсы тұра ала ма, жаңа жүйелерді орналастыру кезінде кәсіпорынның ақпараттық жүйелері өзін қалай ұстайтынын модельдеу үшін басты мәселе болып табылады. Сонымен қатар, аудит АЖ-ны қайда, қай жерлерде күшейту керек, меншік құнын қалай төмендетуге болады деген сұрақтарға жауап береді.
Компания қызметкерлері үшін әлеуметтік жеңілдіктер мен кепілдіктер;
Кәсіпорын цифрлық трансформацияның басында кездесетін бірқатар сұрақтарға жауап беруге мүмкіндік береді. Қолданыстағы инфрақұрылым өзінің «тар тұстары» орналасқан кәсіпорынды цифрландыруға қарсы тұра ала ма, жаңа жүйелерді орналастыру кезінде кәсіпорынның ақпараттық жүйелері өзін қалай ұстайтынын модельдеу үшін басты мәселе болып табылады. Сонымен қатар, аудит АЖ-ны қайда, қай жерлерде күшейту керек, меншік құнын қалай төмендетуге болады деген сұрақтарға жауап береді.
Лайықты жалақы;
Кәсіпорын цифрлық трансформацияның басында кездесетін бірқатар сұрақтарға жауап беруге мүмкіндік береді. Қолданыстағы инфрақұрылым өзінің «тар тұстары» орналасқан кәсіпорынды цифрландыруға қарсы тұра ала ма, жаңа жүйелерді орналастыру кезінде кәсіпорынның ақпараттық жүйелері өзін қалай ұстайтынын модельдеу үшін басты мәселе болып табылады. Сонымен қатар, аудит АЖ-ны қайда, қай жерлерде күшейту керек, меншік құнын қалай төмендетуге болады деген сұрақтарға жауап береді.
Телекоммуникациялық қызметтер
Кәсіпорын цифрлық трансформацияның басында кездесетін бірқатар сұрақтарға жауап беруге мүмкіндік береді. Қолданыстағы инфрақұрылым өзінің «тар тұстары» орналасқан кәсіпорынды цифрландыруға қарсы тұра ала ма, жаңа жүйелерді орналастыру кезінде кәсіпорынның ақпараттық жүйелері өзін қалай ұстайтынын модельдеу үшін басты мәселе болып табылады. Сонымен қатар, аудит АЖ-ны қайда, қай жерлерде күшейту керек, меншік құнын қалай төмендетуге болады деген сұрақтарға жауап береді.
Мансап және кәсіби өсу;
Кәсіпорын цифрлық трансформацияның басында кездесетін бірқатар сұрақтарға жауап беруге мүмкіндік береді. Қолданыстағы инфрақұрылым өзінің «тар тұстары» орналасқан кәсіпорынды цифрландыруға қарсы тұра ала ма, жаңа жүйелерді орналастыру кезінде кәсіпорынның ақпараттық жүйелері өзін қалай ұстайтынын модельдеу үшін басты мәселе болып табылады. Сонымен қатар, аудит АЖ-ны қайда, қай жерлерде күшейту керек, меншік құнын қалай төмендетуге болады деген сұрақтарға жауап береді.
Тату команда және керемет атмосфера;
Кәсіпорын цифрлық трансформацияның басында кездесетін бірқатар сұрақтарға жауап беруге мүмкіндік береді. Қолданыстағы инфрақұрылым өзінің «тар тұстары» орналасқан кәсіпорынды цифрландыруға қарсы тұра ала ма, жаңа жүйелерді орналастыру кезінде кәсіпорынның ақпараттық жүйелері өзін қалай ұстайтынын модельдеу үшін басты мәселе болып табылады. Сонымен қатар, аудит АЖ-ны қайда, қай жерлерде күшейту керек, меншік құнын қалай төмендетуге болады деген сұрақтарға жауап береді.