04.01.2023

ALSI жаңа бас директорымен танысу. Владимир Демихов

Кәсіби жол

Алматыда туып-өсіп, АЭжСИ-да «Радиотехника және байланыс (ФРТС)» факультетінде, «Өнеркәсіптік Электроника (ӨЭ)» мамандығы бойынша оқыдым.

АТ-ны менің өмірімдегі қызмет түрі ретінде таңдау, жұмыста әкемнің машина залдарына «барғаннан» кейін алдын-ала анықталған. «Бару» сөзі бекер тырнақшаға алынбаған, сол кезде машина залы бір есептеу машинасы болған және бөлмеге кірген кезде, шын мәнінде, үлкен магниттік катушкалар мен перфокарталар ақпарат тасымалдаушылары болған жүйелік блоктың ішінде болуың мүмкін сияқты. Мен үшін, бала үшін, мұның бәрі өте қызықты болып көрінді. Содан кейін мен 1840 және 1841 ЭЕМ пайда болуын көрдім, олар ДК қазіргі заманғы АТ-мамандарына таныс.

90-шы жылдары Алматыдағы алғашқы компьютерлік клубтар базасында ДК құрастыру, шағын жергілікті желілерді әкімшілендіру бойынша тәжірибе мен білім алдым. Мемлекеттік құрылымдар үшін тұлғаны тану жүйелерін, автокөлікті электрондық тіркеу және есепке алу жүйелерін (КҚТЖ), жүргізуші куәліктерін жасауға тестілеуші және оператор ретінде қатыстым.

Кейін мен IP-телефония, пошта жүйелері, периметрлік қорғаныс, резервтік көшіру жүйелері және т.б. сияқты жүйелерді басқару саласында көптеген практикалық білім алдым. Басқаша айтқанда, мен бірден күрделі АТ-жүйелерін құрудың сәулетшісі болған жоқпын және маршрутизаторларды, серверлерді, СХД және басқа жабдықтар, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді конфигурациялау үшін қолмен не істеу керектігін білемін.

Менің мансаптық жолымдағы ең есте қаларлық компаниялар мен жобалар:

· Мен нарықта мынадай өнімдермен СГДС, ИС ЭФНО, ИС ИСИД және т.б. танымал «New Age Technologies (NAT Kazakhstan)» компаниясында алғашқы елеулі тәжірибе алдым. Ол кезде компания нарықта «кадрлар ұстасы» деген атпен танымал болған және мен осы компанияның тумасы ретінде оны осы тізімде белгілей аламын.

· «НЭК» компаниялар тобы. Біздің АТ-командамыз компанияның 70-тен астам кеңселерінде ғаламдық желіні ұйымдастырды және одан әрі қолдады. Компанияда мынадай қағидат болды: офиске немесе географиялық орынға (менің жағдайымда бұл бүкіл Қазақстан болды) бір АТ-маман жауап береді, бірақ бұл ретте ол компаниялардың бүкіл тобы үшін технологиялардың бірі бойынша сарапшы болуы тиіс. Мен пошта және резервтік көшіру жүйелері технологиясының сарапшысы болдым.

· «ПромТранс Менеджмент» («Қазақмыс» теміржол департаменті). Негізгі қорларды басқару жүйесі (УОФ) енгізілді. Қорлар жүздеген шақырымдық теміржол жолдарын, енгізілген ақпараттық жүйенің арқасында уақтылы және дұрыс қызмет көрсетілген мыңнан астам жылжымалы құрамды білдіреді. Осы компанияда жұмыс істей отырып, мен АТ-маманына тән емес теміржол туралы көп білім алдым.

· «Astana Group» («Mega» СОО желісі, «Astana Motors» желісі), мен АТ-бөлімшелерінің басшысы болдым. Дәл осы жерде мен күрделі және ауқымды АТ-жүйелерін жобалау, енгізу және пайдалану бойынша ең бай тәжірибеге ие болдым деп санаймын. Осы компаниялар тобының иесі - Смагулов Нурлан Эркебуланович өз жобаларына бастамашылық жасау кезінде барлық аспектілерде, соның ішінде АТ-жүйелерінде көшбасшы болуға ұмтылды. Осы көзқарастың арқасында барлық танымал СОО  құруға мүмкіндік туды, ал мен өз кезегімде жобалардың жетекшісі ретіндегі кәсіби амбицияларымды жүзеге асыра аламын. Әр СОО құрылыстың 14 бөлімі болды, олар төмен тоқты деп аталады, бірақ қазіргі әлемде олар АТ-бөлімдеріне айналды.

Әдетте мұндай бизнесте АТ-бөлімшелері шығынды болып табылады, бірақ «Mega» СОО желісінде мен ДИТ елеулі табыс әкеле бастағанға қол жеткіздім.

«Mega» СОО негізінде үш ДБО салу тәжірибемді ерекше атап өткім келеді: бұл құрылыс менің идеямнан, қаржы үлгісін әзірлеуден, жобалаудан, мінсіз пайдаланудан және табысты коммерциялық кәдеге жаратудан басталды (компаниялар тобынан шыққан кезде коммерциялық қуаттардың 97%-ы «Collocation» қызметтеріне ұсынылды).

АЛСИ-дегі жұмыс туралы

АЛСИ компаниясында мен 2022 жылдың маусымынан бастап жұмыс істеймін. Бастапқыда жобалық кеңсенің басшысы лауазымына келдім, өйткені компания өзінің Қазақстандағы №1 интеграторы атауын қолдауы, интеграциялық мәмілелердің үлесін арттыруы қажет, ал бұл үшін мен жұмыс істеп жатқан жобаларды басқаруға қабілетті бөлімше түрінде елеулі көмек қажет. Қараша айында маған бас директор лауазымы ұсынылды және менің құрылымдық басқару дағдыларым, техникалық білімім және коммерциялық қызмет жүргізу тәжірибем дамудың барлық кезеңдерінен өтуге және АЛСИ компаниясын табысты өсуіне жетелейтініне сенімдімін.

Әуесқойлық, хобби

Мен автомобильдерге әуеспін, Гудвудта (Rolls-Royce компаниясының сынақ трегі) трекке қатысу тәжірибем бар. Half day қорытындысы бойынша менің айналымнан өтуімнің ең жақсы уақыты екінші жолда болды :) Бұл жарысқа қатысу Ричард Хаммондтың жеке ұсынысының арқасында болды (ред.еск. - ағылшын тележүргізушісі, «Top Gear», «Ричард Хаммондтың көрінбейтін әлемдері», «Ми ашытқылары: ғылымдағы зорлық-зомбылық» және «The Grand Tour» телешоуларымен танымал. Жұма күндері жарияланатын «The Daily Mirror» журналының «автомобильдер» бөлімінде апта сайынғы айдарды жүргізеді).

Бірқатар спорттық көліктерді (Ferrari, Lamborghini, Porsche, Viper, Cobra, әртүрлі Hennessey, SRT және т.б.) жүргізу тәжірибем бар, бірақ мен өзімді кәсіби немесе тіпті озық әуесқой деп санамаймын. Мен сондай-ақ саяхатқа, шаңғы тебуге құмармын.

Жаңалықтарға оралу