19.10.2022

IT-компанияға сұхбаттасудан қалай сәтті өтуге болады

Егер сіз IT-компаниясына кіруді көптен армандаған болсаңыз - бұл сізге арналған материал. Неден бастау керек? Дұрыс, сұхбатқа алдын-ала дайындықпен, өйткені сұхбат кезінде тіпті ең тәжірибелі ізденуші де толқу мен әбігерге түсе алады. Екатерина Пурик, ALSI IT-компаниясының HR маманы, Bluescreen редакциясымен кәсіби көзқараспен бөліседі, бірінші кезекте қандай аспектілерге назар аудару керек - түйіндемеден бастап, сонымен қатар үміткерге кездесуде өзін қалай ұстау керектігін айтады және жалпы пайдалы ұсыныстар береді.

Түйіндеме

"Біздің нарықта көптеген үміткерлер түйіндеме жасауға тиісті назар аудармайтындығы туралы байқау бар. Бірақ түйіндеме - бұл өзін-өзі таныстырудың бірінші кезеңі, және бұл кезең қазірдің өзінде белгілі бір сүзгі болып табылады. Сіз көптеген құзыреттіліктері, жетістіктері бар нағыз керемет маман бола аласыз, бірақ оларды түйіндемеде ұмыттыңыз немесе көрсетпедіңіз.

Түйіндеме жасау кезінде жиі кездесетін қателіктер:

1. Мемуарға көбірек сәйкес келетін үлкен мәтіндер

Мұндай мәтіндерде үміткерлер әдетте жұмыста бұрын-соңды болмаған барлық нәрсені қажетсіз ұсақ-түйектерге дейін тізімдейді. Сіз жауап беретін лауазымның талаптарына сәйкес келетін құзыреттерді көрсету маңызды.

2. Біреу, керісінше, жалқау және минималды ақпарат береді

Нақты міндеттер мен нәтижелердің орнына олар өздерінің лауазымдық нұсқаулықтарын көшіріп алады немесе басқа біреудің түйіндемесінен мәтінді қайталайды немесе бір-екі жол жазады (мысалы, лауазымы көрсетілген жүйелік әкімшінің түйіндемесін және міндеттерінде - "компьютерлер паркі - 150 дана", осымен болды).

3. Мазмұнның орынсыздығы

Көптеген адамдар түсініксіз себептермен түйіндемеге мүлдем жарамсыз фотосуреттерді қосуды ұнатады (селфи, айнадағы шағылысу, мол макияжбен, демалыста, "қажет емес" нәрселердің шексіз жиынтығы). Сондай-ақ, олар өте қызықты атаулары бар поштаны көрсетеді, мысалы: лапочка, ханшайым, мачо. Олай жасамаңыз, өтінемін.

Элемент шамалы болып көрінуі мүмкін-мен сәтсіз фотосурет қойдым, бірақ жақсы, бірақ түйіндеме "керемет", бірақ алғашқы әсер әлі де аздап бүлінген".

Сұхбат

"Сұхбатта жұмыс беруші үміткерді екі негізгі критерий бойынша бағалайды: құзыреттер (soft және hard skills) және құндылықтар (олар компанияның құндылықтарымен қаншалықты сәйкес келеді және адам ұжымға сәйкес келе ме). Сондықтан сұхбатқа дейін компанияны, мәдениетті зерттеу, оларды өзіңіз үшін "сынап көру" маңызды. Сондай-ақ, қажетті құзыреттер, алдыңғы жұмыс орындарындағы нәтижелер және жұмыс берушіге тілектер туралы жауаптар дайындау маңызды.

Сұхбатта не істеуге болмайды:

1. Құрметтемеу. Мысалы, сұхбатқа кешігіп келу, бөтен нәрселерге алаңдау, сұхбаттасушының сөзін бөлу.

2. Жүйке. Сұхбат емтихан немесе жауап алу емес, бұл келісімге келгісі келетін екі тараптың диалогы. Сіз тек келіссөздерге дайындалып, бас тартуға моральдық тұрғыдан дайын болуыңыз керек, өйткені сіз бәріне жақсы бола алмайсыз.

3. "Шет" тілінде сөйлеу. Сіз кіммен сұхбаттасып жатқаныңызды түсіну маңызды, мысалы, бөлім басшысы сіз қолданатын кәсіпқойлықтар мен тар бағытталған терминдерді түсінеді және біледі, ал рекрутер немесе департамент директоры сіздің ойыңызда адасып кетуі мүмкін".

Жалпы ұсыныстар

1. "Сіздің бэкграунд пен құзыреттілігіңіз тиімді және дұрыс ұсынылуы керек, егер сіз мұны әлі білмесеңіз, онда бұл дағдыны тезірек игеріңіз.

2.  Бос орынға сәйкес келетін "сату" түйіндемесін жасауға уақыт бөліңіз.

3.  "Сусыз" және философиясыз нақты, қысқаша ақпарат беруге тырысыңыз, бірақ маңызды фактілерді жіберіп алмаңыз (бұл түйіндемеге де, сұхбатқа да қатысты).

4. Жұмыс берушіге сұрақтар қойыңыз, сонымен қатар сіздің құндылықтарыңызды, уәждеріңізді және мақсаттарыңызды нақты айтыңыз, осылайша сіз де, жұмыс беруші де сіздің сай екеніңізді бағалай алады.

5. Тәжірибе жетіспейтін жерде мотивация алыңыз. Мұнда көрсету маңызды: егер сіз әлі бірдеңе білмесеңіз де, осы құзыреттерді алу үшін белгілі бір қадамдар жасап жатырсыз".

Тәжірибеден қызықты жағдайлар

* "Интернеттегі сұхбат еске түседі: бір үміткер оны саябақта орындыққа жайғасып, темекі шегіп өтуге шешім қабылдады.

* Өтініш беруші барлық сұрақтарға өте сараң жауап берген, мүлдем байланысқа түспеген жағдай болды, егер ол оған қызығушылық танытпаса, кездесуге не үшін келіскені түсініксіз болды.

* Үміткерлер дәлелдермен емес, харизмамен және комплименттермен сендіруге тырысады, бұл, әрине, әрқашан өте жағымды, бірақ бұл көмектеспейді".

Қорытындылай келе, өзіңіз болу өте маңызды екенін атап өткім келеді, тек ашық және адал диалог сол арман жұмысын табуға ықпал ете алады. Сонымен қатар, егер сіз икемді, еңбекқор және мақсатты болсаңыз, кәсіби дағдыларды игеруден басқа, АТ компаниясы сіздің атыңыздан таптырмас қызметкер алады.


Жаңалықтарға оралу